AU - Zare, Mohammad Reza AU - Aghaei, Abdollah AU - Asl Hadad, Ahmad AU - Samimi, Yaser TI - Service Quality Management Modeling, Controlling and Upgrading as well as Communications and Information Technology Enhancement through Conducting a Case Study in the Parent Telecommunications Network of Iran PT - JOURNAL ARTICLE TA - joc-isice JN - joc-isice VO - 13 VI - 1 IP - 1 4099 - http://joc.kntu.ac.ir/article-1-442-fa.html 4100 - http://joc.kntu.ac.ir/article-1-442-fa.pdf SO - joc-isice 1 AB  - این مقاله به بررسی کنترل و ارتقاء مدیریت کیفیت سرویس و تعالی ارتباطات و فناوری اطلاعات می پردازد. هدف از این پژوهش کنترل و بهبود مدیریت کیفیت سرویس شبکه مادر مخابراتی کشور می باشد که نهایتاً پس از شناسایی و تعیین سطوح ارتباط بین مدل ها و استاندارد های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و با در نظر گرفتن شرایط خاص و مدل مدیریت کیفیت سرویس شبکه مادر مخابراتی کشور به صورت یکپارچه و دقیق در قالب مدل مدیریت کیفیت و تعالی ارتباطات و فناوری اطلاعات بکارگرفته می شود. بررسی‌ها نشان می‌دهد که استفاده از این مدل در صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید و استقرار آن در شبکه مادر مخابراتی کشور و بهره مندی از سرمایه های انسانی و بکارگیری فناوری های روز دنیا در بستر این شبکه و معرفی و ارائه سرویس های نوین به مشتریان به ارتقاء مدیریت کیفیت سرویس و تعالی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات منجر خواهد شد. در‌این مقاله پس از بررسی مفاهیم و تعاریف تلاش شده است اهم تحقیقات انجام شده مرتبط با موضوع، مورد بررسی و تحلیل قرار‌ گیرد. CP - IRAN IN - KNTU University LG - eng PB - joc-isice PG - 9 PT - Research paper YR - 2019